2011. június 7., kedd

Trebuie sa...

Imi fac lista despre ce trebuie, sa fac...

Prima primilor e sa imi hotaresc, ce vreau in viata mea. Care directie imi aleg sa merg pe... Ce culoare sa aiba, cu cine sa ma companiez(?). Sa ma gasesc. Sa ma vad din afara. Sa stiu, cum e sa ma vada alti. Sa stiu, ce arat. Sa ma prind, cand si cum, ce sa fac, care pasi urmaza de facut. Sa aud sunetele si cand striga cineva numele meu. Oricare din numele mele.
 Pentru ca aici sunt Anna. Mereu voiam sa-l folosesc, daor inca era prea "matura" pentru mine, prea armonizat, si "feminina", si eu inca ma simt ca o fetita mica, cu numele Timi, care suna cam jucausa, usoara, si timida...
 Anna e altceva. Si mai univerzala. E mult mai usor sa ma prezint ca Anna pentru cei din tari straine decat Timi, pe care nu-l are nmeni, aproape in afara de Ungaria...

Oricum, suntem fetele unguroaice din support staff, care fac tot, ce e spus, chiar daca si murim pana la sfarsiul zilei, doar rezistam! :P


Oricum, planuri pentru vara, in primu rand:
 Sa ma pregatesc sa invati limbile spaniola, si turceasca. Pentru ca imi plac, si ca vreau si vizitez - si odata poate si sa traiesc - si Spania (vai, ce de tara, ce de oameni, si ce de amintiri! M-am indragostit, de tot, ce era acolo...) si Turcia.
 Sa imi fac potrfolii la Romani Design cu desenele pe panza. Si sa pictez, sau cel putin sa desenez mai mult.
 Sa nu ma las in urma - si  sa invati, ca nimic nu e imposibila si nerezolvata, ca mereu e o noua optiune care sa fie facuta.

Si sa ma conmving, mai mult: sa arat, in ce cred, cea ce e ca nimeni nu e mai mult sau mai putin decat cineva, sau nici o meserie nu e mai buna sau mea rea decat cealalta. Ca toti avem ce si dece facem. Cu partele lor negative si frumoasae.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése