2011. június 9., csütörtök

Cer intunecat si inima deschisa

...de soare. Ma imbretiseaza, chiar daca joaca dea pititea dupa nori colorate cu gri, alb, si diferite de albastre. Ma gadila si zambeste la mine, cu caldura galbena, si imi sopteste, ca totu va fi bine.

 Aici se zice, ca statea e cea cu 10 000 de lacuri, da ceru e plin cu mii de nori. O minune. Frig, da cumva imi calzeste inima, cum ma plimb pe soseaua dela un cabin pana la alta, la lac, sus si in jos. Zbor, si pic, cu toti, si cantand singura, da mereu cu cineva sau ceva, care sa ma leagane inapoi in drumu gurgatoara apei mele.

 Azi am vorbit cu Mandei - superviser-u meu - despre Noua sansa... "I've never been to there, but it's said to be the nicest and the smallest of all."
 So here I go, vin si astept sa fiu acolo. Vedem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése