2011. június 8., szerda

New Hope...

"How was Your day?"
"Eventful ...and it's not over yet."
 Vorbeam cu Brandon (unu, din cei care au grije de copii si de adulti in tabara aici) azi, dupa cina. Si dupa cina am descoperit, ca puteam si fiu si eu cine zice tot asta. Eventful. In seara asta am aflat, cu pe 4 iulie - care ar fi sa fie zi libera - eu voi fi pe drum spre tabara noua, care e de 3 ore departe dela tabara asta. (Da bine, o-sa am 4 zile libere atunci inaintea inceputului taberei. Ca toti cine muncesc aici.)

Noua sansa. Asa se numeste. Va fi de adevaratea noua sansa. Singura, ca fata europeana - ok, exageratie, ca sunt si din Anglia aici... oricum... - si singura ca support staff asa cred, da maine va intreba de detalii pe sefa noastra draga...

Si asa era si in contractu meu, se stia ca e sansa ca va merge acolo, da panacuma era spusa, cu "una din noi (6) se duce careva, si inca nu se stie, cine".
 Da ma surprindea ca asa dintr-odata au spus, ca eu voi duce. In seamna ca mai am o luna aici. Gh. Parca simt, cum imi merge timpu panatunci. Tre sa ma straduesc, sa las urma placuta dupa mine, si sa le fie dor de mine, kla sfarsit, si sa le pare rau, ca n-o sa mai fiu...Da cum altcumva va putea sa fie? :))P

Ziua asta e cea, in care voi dormi la 9. Sunt dusa. (Eu o folosesc, si gata.)
Noapte buna pentru mine, si dor de Voi.
(Off, iulie...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése