2011. június 10., péntek

Everybody's being so nice

Ier vorbeam cu Sari (sau Sara daca e mai usor) ca aici toti apreciazi pe toti. Acasa daca directoru se intalneste cu cei din afara de birou, nu prea ii da atenitie, da aici... Toti, dela director pana la counsellor-i vine, trece, zambeste, ne intreaba, si sunt foarte prietenosi peste tot.

Deniz, una din birou era super simpatica ier dimineata, ma preateam sa incep sa lucrezi, si am intrebat ceva de la Ea, da inainte nu ne-am intalnit. Si incepea:`
 "...Nu cred ca te-am vazut p-aici pan-acuma, sunt Deniz, ma bucur sa te cunosc."
Atat de bine mi-a picat, vai, mi-a facut ziua! :)
 Si Jenny e o dulceata! Vorbim in ficare dimineata cand ajunge la lucru, si imi descide usile, zambeste totimpu, e vesela, si cu niste cuvinte face vremea mai calda, chiar daca arata sa ploua. :)



"We're here for a reason, I believe", zicea dimineata Jenny. Si drept atunci zicea, cand aveam nevioe sa-l aud.
 Si eu sunt aici pentru o buna cauza.
//Ahh, e un tip aici, un negru, si caaaanta totimpu! Si in momentu asta vine-pleaca-vine-pleaca, si canta cand intra, si cand iese! Tare! E un nebun rau! Nu pot fara sa rad, numa daca o vad! Si zambeste, mereu-mereu! Un suflet de 3 oameni are!//


...acuma am prea mult in mine sa pot scrie tot introdata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése