2013. március 23., szombat

In cautarea amintirilor, gasirea altelor

Din pacate nu pot - mai corect: nu indraznesc - sa traduc o parte din-tro carte, pe care in ultimele zile am vazut in o vitrina la o librarie (ajutati-ma cu cuvantu "bookshop" pe romaneste, va rog!).
 Fiecare data cand o vad, imi da o senzatie placuta. Nu-l cunosc nici autorul, nici illustratorul, da cumva titlu si desenu e placut asa impreuna.
 Poate Vindecatorii aminitirilor ar fi cam aproape de traducerea titlului. Si imi place foc cum foloseste cuvintele si imaginele si scriitoarea si persoana, care le-a dat formele si imaginea.

 Mi-ar fi drag sa pot share-uesc (ma scuzati pentru "englian"/"romlish", nu ma ajuta limba si gandurile acuma...) parti, care sunt valabile sa de citit, da mi-e teama, ca n-as reusi sa-l "imitez".

Da va sugerez, sa cautati lucrarile illustratorului, pentru ca culéorile sunt internationale! :)
Sub numele Rofusz Kinga gasiti! Hint!


Am reusit sa uplodeeez!

1 megjegyzés: