2011. augusztus 18., csütörtök

Bateria consumata

N-am reusit sa-mi tin cuvantu. Si n-am scris cum zicam mai devreme. (Si acuma s' motivata de timp si de bateriile laptopului e care il folosesc ...)
Ultimii ultimii vin acuma.
 Saptamana trecuta a fost ultima saptamana a taberei oficiala, ale lui Friendship Ventures, si mai sunt 2, asta in care suntem noi, si va termina maine (la Voi: azi), si taberele "Get away", cu numa cateva persoane in tabara, sub 40 - fata de mai mult de 200...
 Ultima saptamana va fi cu cei care au venit peste organizatia, care mi-a dat posibilitatea sa vin, CL. Si ultima saptamana de munca.
 Nu pot descrie lunele trecute cu cuvinte.
 Cu siguranta: am facut rost de muschi. *Sefu meu poa' sa fie mandru de mine! Si Voi! :)PP*
Si de niste kilograme in plus. *Mai ales pe burta - care inseamna ca tre' sa gasesc o grupa unde sa dansez "belly dance"? ;)
  Si ca am nevoie sa fiu ingrijorata cu mainile si picioarele (mai ales de genuchi...) mele, si sa ma apuc de ceva miscare. Corpu meu e un disastru, chiar daca nu mi-a afecteaza sanatatea ...nu inca.
 Si de multe ori ma gandeam la expresia, care a folosit Mamaie de f-f-f-foarte multe ori; "curg apele pe mine." (Mi-e dor de Tine, mereu. Nu numa daca Te aud. Esti, cu noi, mereu.)

Tre' sa fiu mai responsabil pentru pasi mei. (Mama, te rog, si iti cer scuze pentru toate teme pe care ti-am facut ...nu direct, niciodata. Si chiar daca te sperii acuma, e "turn"-u meu, sa ma asez pe picoare...)
Ce inseamna distanta. In viata. Si in viata mea.

Saptamana gluten-free: (cuvinte care mi-aduc aminte de ce vreau sa scriu...)
Mamaie si matusa intr-o persoana. - Minneapolis -
 Nu munci, da fiind parte al familiei, care ma acceptat. Sanse noi. Inima plina. Prieteni si solicitate. 
Talent.
Drum.
Vine toamna.

In 9 zile va fi in Canada. In Vancouver. (Anu viitor la Toronto. Promit pentru mine.)
 Intr-o luna va fi acasa. Oriunde inseamna asta sa fie. Inapoi in bancile scoli. Si serviciului. Orice va fie. Va fi alesa de mine.

Planuri. Mare. Mele. Desenate. De dat mai departe. Cu limbi, cu dragoste. Pentru viata, spre oameni.

Nu-ti fie grije, voi descurca.
 Ca-s' din sangele Tau, si din al Tau, si al Tau.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése