2011. július 2., szombat

Prima (alarma de) tornado

Patru zile libere
Ultimele inaintea de plecare spre New Hope. Petrecut cu Sheila, ca in general. Planu zilei a fost sa ne ducem in Minneapolis. Ne-am pregatit, si plecam. Pe drum: o furtuna, miiinunata. cu niste nori nemaipomenite, sus pe cer... Introdata ne oprim in parcare, si telefon. "Mai bine sa intrati in Subway si stati acolo. Dupa o secunda incepe alarma. Tare. Inseamna ca vine. Cel putin, ca sunt semne de un tornado.
 Oprim la Subway, punem mana pe usi, "ready?", zice Sheila, si introdata sarim afara din masina, si in fuga ne bagam. In 5 metri, ce era intre usa cladiri, si usa masini, ne-am facut fleasca.
 Dupa cam o juma' de ora a terminat sunetu alarmei, si ne-am dus in Minneapolis.

Dupa ce m-am cunoscut cu sora Sheilei, ne duceam toate la Kierans, un pub irlandez. Si acolo, mai incolo in timp am devenit... "Lil lady with fire feet"

(Si fiindca sunt obosita si n-am timp, de aici o sa continui. : ))

2 megjegyzés: